At the end of their holidays, Panxing, Huo Da and Jin Bao have not only had a lot of fun but have also learned a few things they would never have learned at school. The director is not, by any means, trying to lecture anyone in this film, but wants to tell a profound and moving story about a summer adventure in provincial China.