Directors Jacques Martineau and Olivier Ducastel with the leading star of their film Crustacés et Coquillages, Valeria Bruni Tedeschi. All of them have been regular guests of the Berlinale, Valeria Bruni Tedeschi was also a member of last year's International Jury.