Sixteen-year-old Ninni doesnt like whats happening at all she especially dislikes the way that Ramons mere presence appears to unleash hitherto unknown criminal energy on the part of her parents. Ramons friendly, winning manner causes much confusion; her parents may have made their peace for the moment but they soon find themselves in a dangerous situation. Only much later does Ninni realise that the stranger in their midst seeks something else entirely: Ramon is in love with her. But Ninni will have to learn a good deal more about herself before she comes to this realisation.
FALLA VACKERT is a film in which adults act like teenagers and teenagers grow up just a little too quickly.