This film is not only concerned with the individual biographies of these three women, it also seeks to create a portrait of Taiwanese society during the heady days of transition from one political system to another. A documentary that shows a multifaceted Taiwan that is both traditional and modern, and a people that can be cosmopolitan and close-knit, buoyant and melancholic.