Most of his customers are from eastern Europe. One of them is Krylow, a dubious Russian businessman, who turns up every few weeks or so and always buys up several cars at once. Their regular business deals mean that the two men have developed a relationship of trust of which Jurek does not approve at all. Willenbrock is quite content with his life. But then, all at once, several cars disappear without a trace from the yard. In order to show that he is prepared to do something about the burglary he hires a night watchman. Not only does Fritz look after the yard and the cars, he also happens to have a pretty daughter. However, this young student doesnt seem to have the slightest interest in either second-hand cars or in her fathers boss. This only serves to spur Willenbrocks ambition without making him forget either his wife or his mistress. Willenbrock is real skirt-chaser.
However, his life comes under serious threat when he and his wife are mugged at their holiday home by Russian burglars who are quickly caught and deported like a shot. Things threaten to spin out of control and Jurek is the only one to offer his active support.