They say that love is blind and there must be some truth in it, because a good-looking frog falls for the velvety skin of an imitation lady frog that graces a pair of slippers belonging to the farmers wife. But their happiness is short-lived, because a hungry stork has his eye on the love-sick frog. The stork is on the brink of consuming the frog when help arrives at the very last minute.