Sandra is camping in a tent on a remote camp site with her boyfriend Benni and her daughter Jule. At the site they make friends with a vagabond named Marco whose relaxed, spontaneous personality is like a breath of fresh air amidst the small familys holiday routine. Marco persuades the family to take a trip to the Baltic coast in nearby Poland. The sun, sea and sand ushers in spate of happy, carefree days; gradually, what began as a casual holiday acquaintance begins to turn into a genuine friendship a friendship, moreover, in which everything and anything seems possible. Just how close can they get? And how much trust exists between them?
One night, Marco and Sandra cross the fine line between what is and what isnt acceptable by taking off together on the motorbike. Before long, Sandra is faced with a decision: Benni or Marco? Bennis jealousy on the one hand and Marcos new-found Polish friends on the other throw Sandra into a quandry. In spite of her recent happiness, she begins to cast a critical eye over her present environment. It looks as though its too late to turn back the clock or is it? Things come to a head at Jules birthday party. When the disastrous celebration comes to an end, Marco abducts Jule, taking her away into the nocturnal woods. However, the magic that worked so well before doesnt appear to be around any more and, when Sandra and Benni find Jule the next morning, the summer holidays are well and truly over.