Twelve-year-old Pierre is confused by the change in his fifteen-year-old sister Alexs character. All of a sudden, she starts giggling for no apparent reason while on the phone; she also spends simply hours in front of the mirror. Pierre starts observing her actions closely and, when she sneaks away from home one night, he follows her on his bike. During the course of this long night he finally gets what hed been angling for all along: his sisters undivided attention.