One day, the countess suggests that her partner in crime seduce sixteen-year-old So-ok, who is shortly to become her husbands concubine. Cho Won, however, has his eyes on the virtuous Countess Sook, who is widely admired for her fidelity to her late husband. When the Countess promises to give herself to him after all should he be successful in his current mission, Cho Won agrees to deflower this delightful child . . .