Each of these directors has created their own, personal film about their relationship with Rosa. The resulting work is a vibrant genre mix in a documentary setting out of which their mentor begins to emerge as a father figure – with all his creativity, urge to be innovative, defiance, violence, provocation, insecurity and love. The kind of father with whom you sometimes argue so much you could punch him; but also the kind you call when all you want to do is be alone and not talk to anyone.