Through historical and contemporary photographs taken 50 years apart in the Inuit community of Baker Lake, accompanied by film, sound, 3 hand-made doll houses and recounted stories, Marie-Hélène Cousineau’sdeeply moving installation evokes Northern history and landscapes.