The state allows a mother only a few precious hours with her children at a fairground somewhere in Canada. These children are not allowed to live at their real home. Carousel rides and shining faces belie tears in quiet unobserved moments, as the wrenching farewell looms. A personal insight into the issue of the 'Stolen Generations'.