‘Don’t fuck it up’ is Michael’s father’s parting shot as he drops his son off at his new job, which Michael finds it truly intimidating. Great sides of beef hang packed closely together in a huge hall while serious-faced men butcher them swiftly and impassively. Friendly looks for Michael are few and far between. It won’t be easy for him to keep up.