The breathtaking mix of concept art, extraordinary graphic design and artistic opulence contained in this intoxicating space odyssey will surely guarantee cult status for IRON SKY which, made with support of a vast internet community, splendidly fulfils all the criteria for an over-the-top trashy B-movie-cum-exploitation film full of cheap thrills.