Amir has no residence permit. When he loses his cleaning job, he takes on work as a carer. His new job entails looking after Mrs Osterloh, who is suffering from dementia. Mrs Osterloh’s illness presents Amir with an opportunity to toy with self-made realities. An encounter between two people on the edge who cling to each other for a moment, before losing themselves once more.