Lena is the only girl at home – she has four brothers. The boys love to follow their mother down to the river where she makes clay pots, does the laundry and washes the dishes while the boys spend their time playing or chasing animals. But Lena doesn’t like any of that. She prefers to play indoors, all alone. This is because Lena suffers from photophobia, an allergy to light. Today, however, they are expecting a visit from a neighbour. His arrival could make a huge difference to Lena’s life.