Kuebelkind is a prostitute who walks the streets and is murdered as a result (episode 17). Kuebelkind is a fictitious character: in each episode society compels her to learn something. But, born as a fully grown adult, she always learns a little more than is expected of her, even though she is not asked to do so. By always learning a “little more”, which is not desired by society, she repeatedly puts her life at risk and, in fact, dies in every episode. She dies in all cinematic genres. Her stories embrace all times imaginable and take place in all times imaginable.