Ten years ago ‘The Screech’ was the hottest lesbian band around. Iris and Lily were the lead vocalists, MJ the producer, and Carol always went on tour with them. But the days of big dreams and wild nights have long since past. Sexy Iris now drinks too much and fantasises about a comeback that has yet to materialise. She and MJ split up years ago, but just can’t let go. Carol and Lily are so bored by their relationship that they can’t seem to decide on anything, except perhaps to have a child together.