X and Ney are young men of around thirty years of age. They live together and share a close relationship. Although they think of themselves as brothers, there is always a certain sexual tension between them. In spite of this, X falls in love with a beautiful young girl named Lili. When Ney meets Lili, he too falls in love with her, and this marks the beginning of a wonderful love triangle.
But X has high hopes; in fact, his dream of universal happiness is so strong that it prevents him from pursuing his personal happiness in the shape of marriage to Lili.