Pippa Lee is a woman in the prime of life. A happily married mother of two grown-up children, she is also a generous hostess and an excellent cook. Her marriage to legendary publisher Herb Lee, who is thirty years her senior, is a relationship based on partnership, and it goes without saying that she will accompany her husband during the next phase of his life. When Herb turns 80 the couple moves out of their luxury home in New York and into a formidable retirement village in Connecticut. This is an idyllic world that promises to allow the pair to spend their remaining years together in quiet comfort.