Meanwhile, the world outside is in chaos. Some people flee in droves, whilst others commit suicide; the streets are full of crime and violence. Ale is more than a little surprised when his mother Rosa announces that she has decided to go to his brother Tomás’, who lives with his wife and four children in a house out of town. Joining the general mayhem is a number of escaped convicts. One of them might just be the man that Rosa will never forget. A criminal whose dark past has something to do with Tomás.