Sung-nam finds a place to stay at a rundown hostel in the 14th Arrondisse­ment; the hotel belongs to a Korean man. He spends his time wandering aimlessly about the streets of the city on the Seine, or meandering through the park – for there’s little else for him to do here. By chance he runs into his ex-girlfriend Min-sun, but the unexpected encounter leaves him cold. Sung-nam loves his wife and his thoughts are constantly with the woman he had to leave behind on her own in Korea.
But then he meets Hyun-ju, a young Korean woman who is studying art in Paris and her flat-mate, Yu-jeong. Sung-nam falls head over heels in love in this pretty and mysterious young woman. He also falls in love with Paris.