Drežnica is a place where the snow meets the sea, where the days are full of stars and the nights are bathed in sunshine. This is a place that can only be perceived, not seen.
A poetic journey through images and emotions, based on the memories and dreams of blind people, visualised in Super-8 found footage of the 1970s.