A day in the country. The old farmer cleans out the mud in the stream while his wife makes cheese to sell on the edge of the road. Time seems to have stood still - until their grandson pays a visit to their remote farm. Suddenly there is coca cola, biscuits and TV. Atmospheric impressions of a life of struggle that may not exist for much longer ...