GHOSTYARD SUPERNOVA: An impossible hope of speaking to a dead friend, to speak with memory.
MEXICO TEST 1: A life-changing experience in the deserts of Mexico, all of ita collaborative activity.
NATIONAL HOLIDAY: What does the citizen of the invading country do, confronted with the atrocity of the massive loss of life to come? It rained and the streets remained empty as if it were a national holiday.
THE POLITICS OF JOY: Family and friends in the GDR. We see them play, love, smoke dope, make art, become hippies, unlike what we were taught in the West.