Actor André Hennicke can be seen in this year's Italian Competition entry In memoria di me by Saverio Costanzo. Here he signs his portrait in the Berlinale Palast portrait gallery.
Director Saverio Costanzo (r.) presenting cast and producers to the Berlinale Palast audience after the premiere screening of his Competition entry In memoria di me.