A brief introduction to the finer points of bowing and the fine art of apologising - that is sadly completely misunderstood. This is graphic artist Junji Kojima's and well-known comic Kentaro Kobayoshi's version of how an imaginary American travel company might prepare US tourists for the unknown customs prevalent in the land of cherry blossom.