A carrot-sized girl paints a picture among the left-over food on a dinner plate. Suddenly a spoon is hurled into her world. The spoon turns into a dangerous enemy that creates chaos all around. In spite of this, the girl keeps on managing to find ways and means to continue working on her picture. All at once she notices that her picture is beginning to change her surroundings ...