"... you can't get me any different. I'm the adventure trip, not the package holiday ..."
In the race against time they try to sell themselves as best they can, all the while sizing each other up.
They talk about cappuccinos, avalanches, consumer behaviour and allergies, about public transport, soot filters for diesel engines, fruit crates, fertile and infertile days, bargains and designer gear, and loneliness.
There's no time to be squeamish; after all, the whole thing's about finding the love of your life.