Nayna is eight years old. She lives with her grandmother in a village in India. One day, she takes a bus to visit her father. He receives a phone call and she accompanies him to a strange-looking house, where he is met by a woman. Nayna would rather wait for him in the car, but then some neighbourhood children ask her to play with them. When their doctor game begins to get rough, Nayna runs away to find her father. This is the beginning of a day she will never forget.