A love triangle with a catastrophic ending revolving around a young widow named Chunhua who inherits her husband’s plastic flower factory. Business is not good and Chunhua doesn’t appear to have much of an idea. In fact, it doesn’t look as if she knows how to cope at all with the many economic problems associated with her inheritance.
Qiusheng plays the flute and has a stutter. He believes that now his dream of romantic love has been fulfilled. At the same time, Chunhua makes a move on the crafty flower designer Wang, who, of late, professes to be Qiusheng’s best friend.