A baroque rock n roll film. Ana and Peter are driving home with their parents. Their father is very drunk and is having a row with their mother. The frightened children move away from the car and hide in a church. But the vicar locks up the church and they are left, trapped in the darkness. The children find themselves surrounded by fantastic frescos, telling stories of heaven and hell, life and death.