A woman, a car and an empty seat. A tragic love story choreographed by a traffic light, depicted in time-lapse photography. Two women sit in a car waiting for the traffic lights to go green. Each time the lights change, we see a different phase of their story. At first they both sing along to the car radio, then they fall in love and, finally, their love dies. What does the future hold in store for them?