Eddie has a passion for Chinese crackers and rockets. Every penny of her pocket money goes on fireworks. She avidly scrimps and saves, waiting for the big night when everything goes up in smoke. Eddie’s simply bursting with anticipation. Then, at last, the night of all nights comes around. The flame ignites the first fuse, triggering off a spectacle, the like of which nobody has ever seen before – and even Eddie never expected.