Just like his earlier work, GO, Isao Yukisadas latest film is another youth drama. Based on a novel by Tomoka Shibasaki, who western readers might well describe as a pop writer, Yukisadas ensemble film brings together the cream of Japans up and coming young actors.Masamichi is about to take up post-graduate studies; he has invited six friends for a farewell dinner and so the group come together to spend the evening in his apartment. All of his friends are students; they include Nakazawa, a budding filmmaker who is about to embark upon his first film project; Masamichis enchanting girlfriend, Maki and his best friend, Kate, who spends the whole evening ogling Kawachi. This pretty, gamine young girl succeeds in intimidating the young man completely. One reason for this is the fact that she ignores Masamichis other guests, the rather down-at-heel Nishiyama and the pretty much off-the-wall Sakamoto.