An old man enters a restaurant in Bucharest. He takes a seat at a table where a younger man who looks like he could be a successful businessman is already eating dessert. Their conversation revolves around a job opening for the older man, who has been out of work for two years. However, if you want work these days, its no good coming empty handed. Even if its your son whose doing the employing.