Life can be pretty boring holding Daddy’s hand. He’s always meeting someone on the street that he simply has to spend hours talking to. But whenever you feel like stopping for a moment, he’s suddenly in a great hurry to move on. In such cases, unusual measures prove extremely useful when it comes to gaining his attention.