Anders is a bricklayer by trade. He works day and night to earn money for the things he believes his family needs. One evening an elderly married couple offer him an illegal job for cash in hand that he just can’t turn down.
Anita hasn’t seen her ex-husband for three years. At the time, he married a woman 25 years his junior. Suddenly, an opportunity arises for Anita to pay a visit to her ex in order to obtain some answers to a few rather important questions.