As Sibel sees it, her only chance to escape her family now is to ask Cahit to marry her. After some initial hesitation, Cahit agrees - perhaps because he realises that this is a way of saving himself. But it may just be because, for once in his life, hed like to do something useful. Before long, the pair are sharing an apartment and very little else.
Sibel relishes every moment of her new-found freedom. Cahit, however, continues to go to bed with his sometime lover, Maren. But then, gradually, love begins to creep into his life. Cahit falls in love with Sibel; in time, he even starts to enjoy life again, finding the strength he needs to go on. Although Sibel continues to see other men, she too discovers that she has fallen in love with Cahit. However, her realisation comes too late: in a fit of jealous rage Cahit kills one of her lovers. Cahit is arrested. Disowned by her family, Sibel escapes to Istanbul where she meets Cahit on his release from prison. Apparently, he still believes that they have a future together . . .